dimarts, 21 de gener del 2020

ELS ARTISTES DE LES TEXTURES!

clic per a veure totes les fotos
L'alumnat de 2n d'ESO s'ha superat un any més en el treball amb textures i ha creat vertaderes obres d'art.
En les classes s'ha respirat alegria, creativitat i entusiasme i el resultat plasma la feina feta amb motivació.

Aquests són alguns dels comentaris que l'alumnat ha fet del projecte de les textures:

- "Ha sigut un treball molt divertit i entretingut, m'ho he passat de meravella". Idaira Domínguez.
- "Aquest treball m'ha semblat molt divertit. He aprés a col·laborar amb els companys i a treballar agust".
- "M'ha paregut molt creatiu i divertit i el resultat m'ha agradat molt". Marc García.
- "M'ha agradat molt fer aquest treball i ha sigut molt divertit". Lucía Márquez.
- "Al ser tan creatiu m'ha agradat molt" Izan Carbonell.
- "Me lo he pasado muy bien porque, al igual que todos, me gusta hacer cosas creativas y más si es con música y junto a mis compañeros". Laura Barrull.
- "Ha estat molt xulo i molt divertit. He aprés moltes coses sobre les textures i com fer-les". Idoia Escrivá.
- "M'ho he passat molt bé fent el treball de les textures perquè hem experimentat amb diferents materials i hem fomentat la creativitat".
- "Ho he passat molt bé i he aprés molt". Neus Morera.

Un plaer acompanyar a persones amb tantes ganes de treballar!