Els alumnes de segon d’ESO van elaborar durant el primer trimestre un informatiu en l’assignatura de llengua castellana.
Després d’una visita a la radio local i haver comprovat la gran varietat de notícies, els nostres alumnes es van convertir en periodistes durant una classe a la setmana.
Així, al llarg del primer trimestre van redactar molts textos relacionats en diferents àmbits: política, economia, societat, cultura, esport, previsió meteorològica, notícies locals, etc...
A continuació , amb tot el recull de les seues produccions els alumnes van crear un informatiu televisiu en els qual explicaven totes les notícies creades. Per tant després d’haver sigut periodistes es van convertir en presentadors dels seus propis informatius.
Ha sigut una experiència molt positiva, gratificant i enriquidora tant per als alumnes com per a mi, ja que per la seua part han millorat bastant tant l’expressió com la comprensió de textos orals i escrits. Pel que a mi respecta, ha sigut molt estimulant haver-los acompanyat en aquest projecte del que em sent molt orgullosa de l’esforç fet per tots.